vineri, 21 octombrie 2016

Gladiatorul: viata unui luptator




                                                
    Mi-aduc aminte, când am văzut "Gladiator", și cred că toți și-ar dori să-l vadă, printre personajele principale, mă văd pe un poster, adică, cel de sus, ca de exemplu: eu generalul Maximus, erou de film, un luptător puternic și sensibil, că așa sunt cei care au succes, în carieră, reprezintă un mare sens, o mare dovadă, care cere, o însemnatate rasei umane, numaidecat de nota 10++.
    "Gladiator" mai vine dintr-o serie cunoscută de filme cum ar fi Greuceanu, Spartacus, Călcâiul lui Ahile, Troy și Hercule. În această povestire "Gladiator", în continuare, pot să relatez că vin dintr-o campanie, ce a durat 12 ani și este timpul sa mă duc acasa, la familia mea, fiindcă mi-am îndeplinit misiunea și respectul față de ordinul Împăratului Romei, Marc Aurelius, și nu-mi rămane altceva de făcut, decât să-mi traiesc viața de la inceput, și s-o duc, cu bune si rele, în sensul cel mai bun, pe care îl am, originea. Și de atunci ca ultimă sarcină, împaratul mi-a cerut să conduc, ca "împărat", Roma, mai departe în locul său, fiindcă, a ajuns la vârsta senectuții, însă piedica mea este fiul împăratului, Commodus, care, apoi, general al armatelor romane, aude de dorința tatălui său, și trece la momentul său de acțiune prin eliminarea mea, din viața lui, a tatălui său și a familiei mele!      

       


    O zi din viața personajului cuprinde și un moment de romantism, atunci când eu și Lucilla, în rolul lui Connie Nielsen cuprindem câteva momente demne de o frumusețe de cuplu potrivit în ziua de azi.


                     

    Și continuarea ar fi prin a vă spune că eu fiind și autor și personajul din pelicula de ecran..., pe  blogul care are un nume de care mă îndrăgostesc, așa, cum, eu, Russell Crowe sunt personajul principal, cu o doză mare de perfecțiune de a cuceri tot publicul și de a sensibiliza tot juriul să mă aleagă pe mine, adică, câștigătorul să fiu eu(câștigătorul, pus pe un subtitlu, așa încât, am adus, aproape de film și povestirea lui, cum s-ar ști foarte bine, ce nume și prenume am, adică, Ciubotaru Mihai). Între timp planul lui Commodus, eșuează, mai puțin omorârea tatălui său, iar eu Maximus, eroul, evadez, sunt capturat si vândut ca sclav, la cei care domină piața sclavagistă. Apoi până să ajung la Roma,îmi dau seama de cele întâmplate, adică știu cine mi-a omorât familia mea și, mai departe prietenii, care, mi-i, fac în timpul vieții mele, ei sunt cu datorie numai decât o nevoie. Și pe viitor din sclav devin gladiator pentru o zi, în acest articol, deoarece e interesant să pot să fiu în pielea lui Russell Crowe. 

           

 

    Mai departe aducem puțin din tema poveștii și că rezumăm, și asemănăm, cu, caracterul puternic al generalului Maximus,în speță, "eu": așa cum am rămas în istorie, și e important, și e o dovadă vie, fiindcă publicul, e atras de un asemenea personaj, cum sunt eu, pentru că am rămas cunoscut, ca fiind un exemplu pentru toate vârstele. Mă bucur că sunt premiat la Oscar și că aparitia mea se găsește la Tag-uri pe net cu cuvintele: bătălie, luptă, blockbuster, săbii, relația frate - soră și altele.

                                       
                                                                                    


    E imposibil să nu-ți placă acest rol faimos, care la apariția lui  a atras mulți fani, pe care să-l adore și să-i simtă căldura sufletească, fiindcă el, e, cel care a pus o amprentă "groasă" pe care nu poți să o uiți, nici pe lumea cealaltă! Un motiv pentru care lumea e plină de imprevizibil, eu, Russell Crowe, interpretând rolul gladiatorului, ajung la Roma să-mi îndeplinesc setea de răzbunare pentru familia mea și particip la lupte, până câștig simpatia poporului și în cele din urmă mă duelez cu Commodus! Așadar, de aici, reiese furia lui Commodus, care dezvoltă ce e bine si ce e rău, în această zi, pentru că din inteligență, se dezvoltă, ceea ce e necesar, se dezvoltă ceea ce are de unde să se dea, tot ce e normal pentru toți, cei care, participă în scopul de a realiza în final acest articol. Pe parcurs, să nu uităm că, luptele au loc în arena preferată mie, Colosseum!





                     
     Fiindcă trăim în secolul al-XXI-lea putem face o deosebire între muncitor și bogat și exprimăm viața lui ca fiind între acestea două, și că acestui"Gladiator", luptătorul anilor de război ai Romei se află printre cele mai bune roluri ale sale.
    Bineînțeles, că e bună, această temă, dată nouă celor care scriem și nu numai, care poate să fie cu cât mai multă muncă, și să o dezvoltăm cititorului cu cât mai multe idei, putem pune accent pe acest titlu, sub numele de "Ce personaj de film ești astăzi?", și se știe fiindcă această poveste este de neînlocuit și ne relatează cum simt, cum îmi crește dorul de casă, fiindcă sunt plecat cu o misiune de foarte multă vreme și problemele se îngrămădesc toate la un loc, sfârsit, și trebuie să le rezolv pe toate și să nu rămână nimic lăsat deoparte!
    Un astfel de conducător pe nume Commodus, nu se poate numi așa, de aceea, va plăti cu moartea pentru înșelăciunea si trădarea comisă, și, de aceea soarta îi va fi decisă de către, "mine", generalul Maximus, cel mai destoinic si viteaz conducător, din ultimii ani, care sunt și care este recunoscut pe lume(de pe continentul european), de către toate cele trei pături ale societății imperiului roman, ce-mi aparțin (prima pătură cea de jos, e aceea a săracilor, cei care n-au bani de mâncare și îmbrăcăminte și unde să stea, a doua pătură cea medie sau cea de mijloc cum se spune, cei care au un servici și lucrează și au un salar cât de cât acceptabil și a treia pătură cea de sus, cea care se află în vârful societății, cei de la putere), și etapele trecute prin viață, care, dovedesc că eu, ce reprezint ca om, orice ar fi, tot muritor sunt, și viața o numesc tot viață. Subliniat!
    Iar la final, de povestire, dau dovadă, că, sunt un "familist" convins și reușesc să pun punct acestei povești, luptând față în față cu Commodus.
    Și-l omor sub privirile a zeci de mii de oameni, și mor, și eu, astfel împăcat cu gândul că mi-am găsit familia de care mi-era dor, și este de știut că la sfârșit rămân un erou pentru poporul Roman!


   
                               
 
    Și ca încheiere să nu uităm să vă spunem că acest film "Gladiator" se difuzează la orele 22.00 pe TNT.Vă simpatizez!
                                                                                

Un comentariu: