miercuri, 2 noiembrie 2016

Un medicament bun pentru corpul uman

     


    Încep prin a vă spune că siropurile YO sunt marcă înregistrată pentru noi, și că ar trebui să direcționăm din mai multe puncte de vedere asupra calității ei, și că de 60 de ani încoace are o experiență, mare care duce în spate o evoluție și însemnătate istorică. Mă bucur de acest produs foarte important pentru om pentru că duce la o apariție unică pe piață și că această băutură nu este nocivă pentru nimeni(referitor la resursa umană).
     Așadar această campanie rezultă, din multă muncă în această experiență, și că din ea, dacă ești obosit, bei YO sirop de fructe și te-mprospătezi până te simți iar ca la-nceput. Mai departe vom scrie cum  a apărut el de a rezistat atâția ani și cum a rămas la dorința tuturor clienților.
După aceea vom puncta 5 rezoluții despre mine, pentru acestă campanie, și anume:

  1. În primul rând vreau să am o carieră, prin care să-mi deschid orizontul vieții mele de om spre înainte;
  2. În al doilea rând vreau să am o familie frumoasă cu o soție și 2 copii cel puțin, pentru că îmi place această idee; 
  3. În al treilea rând vreau să călătoresc prin lume, ca să nu rămân sărac cu amintirile ce ne pot oferi această prioritate a vieții noastre;
  4. În al patrulea rând vreau fiu sănătos, fiindcă fără sănătate nu se poate face nimic;
  5. În al cincilea rând și ultimul fiindcă așa cere provocarea campaniei, să mă stabilesc într-un loc unde e liniște și viața mea sa decurgă fără nici o grijă lumească așa cum e cea  de astăzi.
   Campania " 60 de ani de experiențe" se va desfășura pe pagina oficială de Facebook a brandului YO sirop de fructe în perioada 7 octombrie - 7 noiembrie 2016.


                                               

    În continuare putem spune că în România există mai multe tipuri de sirop cum ar fi: zmeură, soc, coacăze negre, coacăze roșii, fructe de pădure, lămâie, cireșe, măr & plante aromatice sau diverse combinații multivitamin. De asemenea, siropul de fructe YO este foarte îndrăgit și în alte țări din Europa, precum Germania, Polonia, Cehia, Slovacia, Ungaria, Slovenia, Croația, Italia. În România, siropurile de fructe YO sunt distribuite de Maresi Foodbroker srl și se găsesc în toate marile lanțuri de magazine Auchan, Carrefour, Cora, Kaufland, Billa, Selgros. Prețul recomandat pentru o sticlă de 0,7 l este de 12.99-13.59 lei.
    Așa că dragi cititori da-ți-mi voie să vă anunț  că s-au împlinit 60 de ani de experiență de când a apărut acest brand.


2 comentarii:

  1. Încep să-mi intru în mână, până vreau eu!!!! :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt foarte surprins de acest rezultat.Mă bucur foarte mult să fiu pe locul 21 la general! după apariția acestui articol. Văiubesc!!!! :P

    RăspundețiȘtergere