joi, 3 noiembrie 2016

Netul: o necesitate pentru om!





    E normal să scriem despre ceva ce atrage atenția tuturor, și anume momentul cand ai rămas fără internet, și că trebuie să iei o măsură ca să rezolvi problema.
     Aducem vorba, că fără inspirație, n-am reuși să avem net, în cel mai scurt timp, pe care îl avem la dispoziție. Și continuăm, prin a spune, că ideea este una fantastică. Era într-o zi de joi, adică 3 noiembrie 2016 și fratelui meu nu-i mergea netul. Și se juca pe jocul Dota 2, un joc de strategie. Și fiindcă amândoi eram fiecare la laptopul lui, pe net și, ne vedeam fiecare de treburile celuilalt, ocupat cu scrierea articolului, numaidecât interes, cum să fac să-i meargă netul fără ca eu să ies de pe net. Așadar a trebuit să am răbdare și să aștept până îi reintră în normal(până ce netul în rețea nu mai are nici o defecțiune). Netul în casă la mine fiind și prin wireless. Și aștept, și aștept până trece 10 minute și tot nici un răspuns. Între timp eu stăteam si ziceam în gând, dă Doamne să meargă. De-abia după 40 de minute de pauză revin, și bucuros în cele din urmă, pot să, intru pe net și să-mi desfășor activitatea mea mult dorită.
Am fost surprins că a mers așa de repede fiindcă eram ocupat cu întemeierea articolului meu de pe o agendă de notat în scris. În continuare nu-mi rămâne decât să intru pe blog și să-mi continui activitatea.
    Mă bucur că reușesc să-mi văd de ale mele și, că o vorbă de încurajare normală spune, că ne putem baza pe, proverbul "Niciodată să nu spui niciodată". Adică niciodată să nu renunți la ceea ce-ți apare în prim-plan(adică în primă fază).

   


Mai departe putem scrie că provocarea vine de la D-Link, o firmă de produse tehnologice, necesară clienților, ca să avem libertate la împărtășirea cunoștințelor  intelectuale.





La sfârșit de articol dați-mi voie să vă spun că acest brand împlinește 30 de ani de când s-a înființat.
Produsele D-Link se găsesc la AltexeMagFlancoPC GarageEvoMag sau cel.ro.



                                   


Vă iubesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu